Avatar billede avon Nybegynder
07. juni 2001 - 18:13 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

WOL ADSL til WIN2K

Er der andre end mig der har problemer med ADSL under WIN2000PRO?
Jeg har en 256/128 modem-forbindelse til WOL (diva adsl usb), men mister nemt forbindelsen når jeg surfer lidt rundt og åbner og lukker browser-vinduer.

WOL forsøgte at løse problemet ved at opgradere min forbindelse til 256/256, men det har ikke virket.
De siger at der ikke eksisterer en god nok driver til WIN2000 endnu, men det kan vel ikke være rimeligt at jeg skal vente på det før jeg kan få en acceptabel forbindelse.
Avatar billede qzar Nybegynder
07. juni 2001 - 18:21 #1
neeeej det kan det ikke men de oplyser sikkert også dette på deres site!

-Jonas
Avatar billede dar Nybegynder
07. juni 2001 - 18:29 #2
Det er fordi det er noget billigt LORT! Wol har kun de voldelig lave priser fordi de ikke leverer varen! Et usb-modem til adsl!!! De må have slået hovedet.
Avatar billede avon Nybegynder
07. juni 2001 - 18:33 #3
Rolig nu - Jeg kører med dual boot og det virker upåklageligt under WIN98SE, det ville jo bare være meget rimeligt hvis det også virkede lige så godt under WIN2000.
Avatar billede dar Nybegynder
07. juni 2001 - 18:36 #4
Nåja, det var også bare min lille uforbeholdte mening...
Avatar billede paladin Nybegynder
02. august 2001 - 10:14 #5
Jeg selv en 512/512 fra wol, kører upåklageligt via wol. Hvorfor kører du ikke via netkort og router ??????? jeg har et sådant prøv det !
Avatar billede maniacdog Nybegynder
02. august 2001 - 14:23 #6
Må lige slutte mit til at jeg også har WOL og har haft siden 56K\'s tid. Der har altid kørt upåklageligt for mig. Grunden til at avon har et USB \"Modem\" er fordi det er WOL\'s billige løsning. Efter min mening så er den optimale løsning en router. Uanset om det er CC, TDC eller WOL. Jeg kan selvfølgelig godt se problemet hvis du ikke har råd eller behov for mere men så vil jeg anbefale dig og skifte udbyder, til en som har en router i stedet.

Nu kører jeg med 677\'er, 512/512 Kbit og det kører ganske godt. Ikke haft nogen nede tid siden sidste år hvor jeg fik det installeret.
Avatar billede avon Nybegynder
03. oktober 2001 - 00:15 #7
Jeg er blevet bedt om lukke spørgsmålet..