Avatar billede somedaydj Nybegynder
10. september 2007 - 16:32 Der er 3 kommentarer

djævle stemme

Hejsa, jeg har brug for en løsning til, hvordan jeg laver en djævlestemme, altså .. en stemme der er pitched ned ..
men det skal være så jeg kan ringe op med skype, og bare tale .. og så hører personen i den anden ende en sådan stemme ..

noget i kan hjælpe med ? :)
Avatar billede darrich Novice
12. september 2007 - 11:21 #1
Det du efter søger er et program som kan pitche stemmen.
Kender ikke et som kan kan on the fly.
Jeg er bekendt med programmer som kan behandle mp3 eller andre optagelser og lave effekter på dem, så som pitch.

Wavepad
http://www.downloadcentral.dk/?action=showProgramGame&id=TVRFMU53PT0=
Avatar billede darrich Novice
12. september 2007 - 11:29 #2
Steinberg producerer en hel del ting til musikbranchen og herunder en VoiceMachine som kan lave realtime effekter på stemmer. Brugt af bland andet Cher til nummeret “Believe”.
Vil tro den kan skaffes i en musikbutik.
Avatar billede somedaydj Nybegynder
12. september 2007 - 15:51 #3
hmm .. det er ikk det jeg leder efter :-(.
det skal være så jeg kan have en sammentale med en person over skype, og min stemme imens min stemme er pitched ned ..