Avatar billede out-of-office Nybegynder
06. september 2007 - 15:57 Der er 4 kommentarer

Bios opdatering

Jeg har starte opdatering "Embedded Controller Program"
på en IBM T43 og der står på skærmen at det vil tage ca. 30 sek.
Men nu har den stået i 20 min. En af start betingelser før jeg måtte starte opdateringen var at jeg havde sat power stikket i.
Hvorlang tid tager opdateringen? og må jeg afbryde computeren selvom
det står på skærmen at "opdateringen ikke må afbrydes".
Det virker som om den er låst!!
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. september 2007 - 16:05 #1
Du må IKKE afbryde. Du har formodentlig fået en forkert version. Om så er tilfäldet er det ikke så godt :(
Avatar billede out-of-office Nybegynder
07. september 2007 - 08:10 #2
Jeg måtte afbryde, men den beholdte den gamle opsætning.
Fik skidte til at kører igen.
Lukker spøgsmålet og tak for kommentaren.
Avatar billede out-of-office Nybegynder
07. september 2007 - 08:12 #3
Lukker
Avatar billede michael_stim Ekspert
07. september 2007 - 08:34 #4
Der var du heldig ;o) Hvorfor skal du opdatere BIOS? Kender mange der har smadret deres BIOS/bundkort/EPROM bare fordi de skulle have en nyere version af BIOS uden at have brug for den.