Avatar billede ihtezaz Praktikant
05. september 2007 - 23:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Linke fra aspx side til asp side

Hej
I min .net projekt har jeg en asp side, der bruges til dankort betaling til at sende oplysninger til min gateway udbyder.
Men når jeg fra min aspx side linker til min asp side bliver asp siden ikke vist. kan det være noget jeg skal sætte op på iis'en ?

På forhånd tak.
Avatar billede arne_v Ekspert
06. september 2007 - 03:16 #1
Med et link ? Nej. Det bør kun afhænge af selve linket !

Men check lige i show source om linket nu faktisk er rigtigt.
Avatar billede ihtezaz Praktikant
06. september 2007 - 22:36 #2
Jeg fik det til at virke uden asp filen, og istedet med en aspx fil. Tak for hjælpen alligevel arne.