Avatar billede hlt Juniormester
05. september 2007 - 10:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Adgang til website via VPN

Hej
Er der nogen der kan svare på om det er muligt at sætte en iss op til at hoste flere websites, hvor de fleste har adgang via internettet på normal vis, mens et enkelt website kun har adgang via VPN.
På forhånd tak
Avatar billede lord_mike Nybegynder
22. november 2007 - 00:04 #1
Så skal du lege med mappe sikkerhed.

Under din site i IIS, højreklik på den mappe der skal sikres til kun VPN.
Derunder kan du vælge:
- Directory Security
--- "IP Adress ..." -> Edit
----- Vælg "Denied Access"

Herefter skal du tilføje de DNS navne / IP'er på dem som har tilladelse til at se mappen..
Avatar billede hlt Juniormester
22. november 2007 - 09:20 #2
Hej,
tak, men jeg har fundet ud af det. Jeg har gjort som du også forslår. desværre har jeg glemt at lukke spørgsmålet. Men hvis du gerne vil have point så er det ok. Smid mig et svar, og så får du point.
Mvh
Henrik
Avatar billede lord_mike Nybegynder
22. november 2007 - 16:35 #3
[Set random question here]