Avatar billede urbsurbs Nybegynder
03. september 2007 - 18:50 Der er 12 kommentarer

Fra dansk vista til UK

Hej

Kan man lave sin Vista Ultimate om fra en DK version til en UK version?
Avatar billede pidgeot Nybegynder
03. september 2007 - 18:57 #1
Hent sprogpakken som en Ultimate Extra via Windows Update og skift sproget når du har installeret den. Mere er der faktisk ikke i det, og du kan til enhver tid skifte tilbage.
Avatar billede hmortensen Nybegynder
03. september 2007 - 18:59 #2
Eller have forskelligt sprog på brugerbasis.
Avatar billede urbsurbs Nybegynder
03. september 2007 - 19:03 #3
Tror ikke jeg fik forklaret mig godt nok.

Problemmet er ikke sproget, det er lige meget, det skal bare blive til en MicroSoft Windows Vista Ultimate ENG - OEM, man den jeg har installeret er en MicroSoft Windows Vista Ultimate DK - OEM.

Så er det vel ikke bare sprog pakken?
Avatar billede pidgeot Nybegynder
03. september 2007 - 19:09 #4
For alle praktiske formåls skyld, jo - bortset fra at emballagen er på dansk og sprogpakken skal installeres seperat igen hvis du formaterer el. lign.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
03. september 2007 - 19:11 #5
Hvis du i øvrigt mener at en dansk Vista med engelsk sprogpakke ikke er godt nok, må du meget gerne forklare hvad forskel det har for dit vedkommende. :)
Avatar billede urbsurbs Nybegynder
03. september 2007 - 19:13 #6
der tabte du mig - kan jeg bare installere det igen og vælge UK eller eng som sprog og så er det det?
Avatar billede pidgeot Nybegynder
03. september 2007 - 19:15 #7
Ja - altså, hvis du sletter Vista helt, skal du selvfølgelig hente sprogpakken igen, men ellers kan du bare smide den ind og så skifte som du lyster.
Avatar billede urbsurbs Nybegynder
03. september 2007 - 19:19 #8
sagen er den at jeg er startet med at læse, på Vitus Bering i Horsens, de siger så at for at komme på deres netværk skal man have en ENG version, den danske virker ikke, nu har jeg så den dansk og vil ikke bruge 1300 kr hvis det kan undgåes.
Så der må være en eller anden forskel, jeg ved bare ikke hvad...
Avatar billede jokkejensen Novice
03. september 2007 - 19:26 #9
af ren nysgerrighed .. hvad begrunder de det med ? - altså at den skal være engelsk og ikke dansk ?

/JJ
Avatar billede urbsurbs Nybegynder
03. september 2007 - 19:29 #10
lyder ikke på dem som om at de ved det, de kan vist bare ikke få det til at virke på deres netværk, og så er det jo nemmere at få eleverne til at købe nogle andre programmer..
Avatar billede pidgeot Nybegynder
03. september 2007 - 19:30 #11
Hvis de endelig SKAL have det, så bør de også være med i Academic Alliance, så du kan få en gratis udgave gennem dem.

Når det så er sagt, så kan jeg ikke komme på en eneste god grund til det, udover komplet mangel på kompetence fra deres side.
Avatar billede urbsurbs Nybegynder
03. september 2007 - 19:34 #12
"komplet mangel på kompetence fra deres side"  jeg giver dig gerne ret.

Men kan vi ikke blive enige om at der ikke er nogen måde og ændre den DK til ENG på?