Avatar billede jetrit Nybegynder
03. september 2007 - 09:32 Der er 3 kommentarer

Tomcat og LDAP

Hej,

Er der Nogen der ude der har erfaringer med at bruge Ldap til Tomcat Integration?

ville være super glad for at høre om erfaringer, fladgrupper, fremgangsmåde, eller links til gode artikler om området.

mvh
Jens
Avatar billede arne_v Ekspert
03. september 2007 - 15:41 #1
Jeg antager at du ønsker at hente brugere og roller fra LDAP.

Har du tygget dig igennem http://tomcat.apache.org/tomcat-5.5-doc/realm-howto.html#JNDIRealm ?
Avatar billede arne_v Ekspert
28. oktober 2007 - 02:07 #2
Kommet videre ?
Avatar billede arne_v Ekspert
22. januar 2008 - 03:16 #3
?