Avatar billede hrbi Nybegynder
02. september 2007 - 01:08 Der er 1 løsning

Hvordan kommer jeg igang?

Hejsa allesammen..

Jeg har snuset lidt rundt på de  forskellige CMS emner og læst de super gode indlæg. Mit noob spørgsmål er: Jeg har næsten lige fundet mig til rette i flash cs3. ( dog ikke noget actionscript) Jeg vil gerne oprette et simpelt upload system, hvor nære venner kan via et log-ind komme ind på en side, hvor de så kan uploade billeder i forskellige formatter. Jeg kender desværre intet til CMS, PHP eller MySQL. Hva kan i anbefale til et sådant simpelt system? Hvis det da er simpelt.. Er der en guide/tutorial site, hvor man kan lære hvordan man lige sætter det op. Skal jeg ik først ha PHP eller MySQl installeret, før jeg kan gøre brug af open source?
Håber virkelig jeg kan få respons.

Tak for et super site og tak på forhånd

Mvh Hamid

Online
Avatar billede hrbi Nybegynder
10. september 2007 - 10:50 #1
Lige for nu måtte jeg opgive CMS og dens kompliceret verden og istedet nøjes med et simpelt php system, som faktisk er udemærket til mit lille formål..

hrbi