Avatar billede neoman Novice
01. september 2007 - 17:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kopiere MS SQL tabeller i VS

Findes der en metode i VS til nemt at kunne kopiere en hel MS SQL tabel (struktur + data)interaktivt, som man f.eks. kan i Access ?
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
03. september 2007 - 10:15 #1
Nej, du skal over i SQL Server Management Studio, og det fulgte med den gang jeg købte VS pro.

:-) karsten_larsen
Avatar billede neoman Novice
04. september 2007 - 18:01 #2
tak - læg et svar, og frotvivl ikke hvis jeg ikke kvitterer med det samme
Avatar billede karsten_larsen Praktikant
04. september 2007 - 21:18 #3
Hermed et svar.

Hvis du køre SQL lokal, så kan du nemt kopiere mellem lokal og sql server, via import og export.
:-) karsten_larsen