Avatar billede dudesicko Novice
31. august 2007 - 21:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Elitehost vs Needhost

Vi har i øjeblikket Elitehost, de er ok og alt det der.

Men de tager så også lige 40,- mere pr. md.
Ved godt at 40,- er ikke meget, men har man nu siden i flere år, bliver det jo til en del.

Så ville lige høre om nogen kan komme med noget info, altså hvad for en der er bedst.

Vi kører et stort forum, og Joomla som CMS. .. ...
I alt ca 1200 Unique besøgende per dag ca.
Avatar billede bacardil Nybegynder
31. august 2007 - 21:51 #1
Omkring needhost: De har fået bedre website og hurtigere service end tidligere, de steder jeg har læst om dem er mere posetivt end negativt.
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2007 - 07:58 #2
google needhost.dk så får du over 1700 sider
Avatar billede bacardil Nybegynder
01. september 2007 - 11:23 #3
Hvad kan man bruge det til? :)
Avatar billede dudesicko Novice
07. februar 2008 - 06:26 #4
Lukker, fik aldrig fundet noget andet, så er stadig hos Elite :/
Avatar billede aner-intet Nybegynder
13. marts 2008 - 18:47 #5
Elitehost stinker! Mine sider er heletiden nede. De lover og overholder INTET HOLD JER VÆK!