Avatar billede mejeristen Praktikant
29. august 2007 - 14:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indsætte billede i toppen på hjemmeside

Hejsa..

Jeg er ved at prøve lave en hjemmeside hvor jeg gerne vil have et billede for oven sammen med et logo.

Jeg har lavet en top ramme som frame men når jeg indsætter billedet er det lidt skjult, altså enten sidder det rykket for langt op eller ned, jeg kan ikke få det til at sidde i midten og jeg synes jeg har prøvet alt hvad jeg kan finde for at centerere det.

Er der nogen der ved om jeg ikke skal bruge frame når jeg skal have et billede i det eller hvordan jeg får det til at fylde hele framen.

På forhånd tak
Avatar billede C:\> Juniormester
29. august 2007 - 23:04 #1
Hvordan ser koden ud?
Avatar billede mejeristen Praktikant
30. august 2007 - 07:36 #2
Hej , tak for svar

Jeg kan ikke se hvordan koden er før jeg kommer hjem i eftermiddag.

Jeg har ikke rigtig brugt kode så jeg er ikke så stiv i det endnu. Jeg plejer bare at lave det i design i dreamweaver. Det er bare først nu jeg har haft brug for at få billederne helt ud i rammen.

Skal man ind og ændre i tallene i koden for at få dem til at fylde rammerne ud?
Avatar billede mejeristen Praktikant
31. august 2007 - 05:46 #3
Jeg er blevet lidt presset tidsmæssig så jeg når ikke at rode mere med det før om nogle dage så jeg lukker spørgsmålet nu. Tak for respons cf560 jeg vender tilbage.