Avatar billede kim.lundsteen Nybegynder
28. august 2007 - 23:23 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2000 - restore .pst

Jeg har søgt højt og lavt men kan ikke finde svaret på mit problem. Kort: Har XP professional med installeret office 2000 professional. XP blev f.. up, og en geninstallering var nødvendig. Inden jeg gjorde det lavede jeg en eksport fra Outlook til en back.pst med alle folder etc. Jeg prøvede derefter at importere den - no problem.
Nu har jeg så resinstalleret xp samt office, og kørt samtlige updates på. Desværre kan jeg ikke import. .pst filen??

samme meddelelse som beskrevet i forum:

"Egenskaber for denne informationstjeneste skal defineres inden brug" ???

"filen c:\{sti}\backup.pst er ikke kompatibel med denne version af informationstjenesten Private mapper.

Jeg har sikre backup filen ikke er skrivebeskytte etc. men fatter nada af hvorfor filen ikke kan importeres....
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
28. august 2007 - 23:37 #1
Prøv at søge efter en fil ved navn scanpst.exe. Jeg kan ikke huske om den eksisterer med O2000. Programmet er beregnet til at reparere .pst filer.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. august 2007 - 02:50 #2
Prøv følgende:
Åbn en tilfældig mappe -> Funktioner -> Mappeindstillinger -> Vis -> Prik i "Vis skjulte filer og mapper"
Gå til denne mappe: :\Documents and Settings\brugernavn\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook\
Her ligger din Outlook.pst fil
Omdøb den til old.pst
Kopier backup.pst ind i mappen, og omdøb den til Outlook.pst
Prøv så at åbne Outlook igen
Avatar billede kim.lundsteen Nybegynder
29. august 2007 - 23:29 #3
vil prøve scanpst.exe

Har prøvet rename trikket - virkede stadigvæk ikke. Det virker somom Outlook tror der er en versions mismatch...
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
17. september 2007 - 02:24 #4
Success?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. november 2007 - 19:00 #5
?
Avatar billede kim.lundsteen Nybegynder
12. november 2007 - 17:41 #6
Nej - har givet op, og lever uden min bup :-(
Tak for de gode råd, ærgeligt det ikke virkede!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
12. november 2007 - 18:05 #7
Husk at lukke spørgsmålet.
Avatar billede kim.lundsteen Nybegynder
17. januar 2008 - 12:26 #8
lukket
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
17. januar 2008 - 12:43 #9
Så skal du lige acceptere dit eget svar for at lukke.