Avatar billede frankdahl Nybegynder
28. august 2007 - 21:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke se slave- harddisk

Jeg har lige formateret mit C: drev, men før jeg gjorde det lagde jeg alle de filer jeg ville gemme over på min anden harddisk. Nu er jeg så havnet i den situation at efter at have installeret windows XP Home, kan jeg ikke se min slave harddisk. Jeg kan se den som primær slave under opstart, og jeg kan se den under administration i kontrolpanelet, men hvis jeg vil gøre den til en grundlæggende harddisk skal jeg formatere den... hvad gør jeg?
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2007 - 22:04 #1
To muligheder, manglende ejerskab http://support.microsoft.com/?kbid=308421
eller mistet partitionstabel http://www.helgec.dk/lost%20partition.html
Avatar billede frankdahl Nybegynder
29. august 2007 - 06:56 #2
Det skal lige siges at når jeg skriver "ikke se den" så mener jeg at det ikke er i Denne Computer...
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2007 - 08:19 #3
Prøv Start -> højreklik "Denne Computer" -> Administrer -> Diskhåndtering, hvad siger filsystemet ? RAW ? Ikke alloceret ?
Avatar billede frankdahl Nybegynder
29. august 2007 - 15:05 #4
I Love You Helgec... du er min helt :) hvordan giver jeg dig dine points?
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2007 - 15:27 #5
Ved at acceptere dette svar
Avatar billede Slettet bruger
30. august 2007 - 20:07 #6
??????