Avatar billede mads375 Juniormester
28. august 2007 - 21:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

cms & typo3

Hejsa.

Jeg har fået til opgave at lave en hjemmeside og de vil gerne selv opdaterer hjemmesiden bagefter. Hvordan gør jeg det, hvis jeg laver hjemmesiden i dreamweaver?.
hvordan fungerer cms og typo3?, er det et program jeg giver dem med eller skal det kodes ind i html dokumentet, eller hvordan:-/?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede olebole Juniormester
28. august 2007 - 23:30 #1
<ole>

Du sætter dig ind i serverkodning - så kan du løse sådan en opgave om et par år  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede mads375 Juniormester
17. september 2007 - 11:27 #2
fik ikke svar, så tager pointene igen, skriv hvis det ikk er ok

___
Mads