Avatar billede www.triffid.dk Nybegynder
06. juni 2001 - 23:58 Der er 6 kommentarer

Ændre indhold af Tabel/Celle

ER det muligt at ændre indholdet i en énkelt tabel/cell, eventuelt hente indholdet fra en anden seperat side.

Og intet med at foreslå frames, de er fortid...
Avatar billede zoidberg Nybegynder
07. juni 2001 - 00:23 #1
kan du ikke bare bruge
<!--#include file=\"side.asp\"-->
?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
07. juni 2001 - 01:09 #2
<tr>
<td>
<!--#include file=\"extern.asp\"-->
</td>
Avatar billede www.triffid.dk Nybegynder
07. juni 2001 - 14:00 #3
jammen når der trykkes på et \"link\" skal det ændres til en anden side. I ved at ÆNDRE det første ord i spørgsmålet
Avatar billede www.triffid.dk Nybegynder
07. juni 2001 - 14:01 #4
hovsa... glem de sidste 5 ord:
\"det første ord i spørgsmålet\"
Avatar billede zoidberg Nybegynder
07. juni 2001 - 15:12 #5
Du kan bruge dette til at henten en ekstern side ind, du kan ændre siden med linket fil.asp?side=side2.asp

<%
strFile = request(\"side\")
Set objFile = Server.CreateObject(\"Scripting.FileSystemObject\")
Set objStream = objFile.OpenTextFile(Server.MapPath(\"includes\\\") & \"\\\" & strFile , 1, True)
strFilterText = objStream.ReadAll
Response.Write strFilterText
%>
Avatar billede www.triffid.dk Nybegynder
07. juni 2001 - 20:05 #6
hmm <a href fil.asp?side=side2.asp> hmmm loader den så ikke hele siden ?