Avatar billede micca Nybegynder
27. august 2007 - 14:35 Der er 1 kommentar

Hvilken fladskærmsløsning

Hej, jeg står overfor endnu en familieforøgelse og er i den forbindelse nødsaget til at nedlægge kontoret!!!

Jeg skal have sat lille kontor op i soveværelset og skal derfor have fjernsyn og computerskærm i en og samme skærm. Jeg spiller en gang imellem og ser gerne dvd. Jeg har fundet denne skærm hvilket også er min foretrukne størrelse.. http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=377606

Nogen kommentarer til dette??

VH
Michael
Avatar billede Beach Mester
27. august 2007 - 23:16 #1
Jeg købte selv 226BW for et par måneder siden.
Har altid været troelig Trinison tilhænger men efter køb af 3 21" Sony skærme begyndte kranen sgu at glo lidt skævt til mig:-)
Til prisen må jeg sige at Samsung sgu har overrasket i den posetive retning. Self. er der begrænsninger og du får bla. ikke mulighed for "rigtig" HDTV men... Flot design og et fra LCD panelers synspunkt er ganske OK billede.

Gør dig selv den tjeneste at købe skærmen over nettet så du kan bruge dine 14 dages returret i tilfælde af pixelfejl:-)

//Beach