Avatar billede jj3400 Nybegynder
26. august 2007 - 17:29 Der er 3 kommentarer

Stribe på skærm!

På min skærm er der kommet en lodret stribe i den ene side. Ca. 4 cm. bred og gennemsigtig lyserød/lilla. Er der nogen som har stødt på dette problem. Pc. er ca 2 år gammel.
Avatar billede simlau Nybegynder
27. august 2007 - 10:40 #1
Hej jj3400

Hvad er det for en skærm du har? og hvad for en computer har du?

Så er det lidt nemmer at hjæpe..

Hilsen simlau
Avatar billede jj3400 Nybegynder
27. august 2007 - 16:00 #2
Fujitsu-siemens. Windows xp. 3.06 GHz 1gb ram. Skærm ½ år gl. Samsung. SyncMaster 206bw Grunden til at jeg har fået ny skærm, var at først gik den første i sort, fik herefter byttet til en ny på garanti. Herefter skete det samme igen, og da fik jeg så denne skærm som er helt up to date. De mente dengang ikke der var noget galt med PCeren da jeg prøvede med en gammel skærm, uden problemer.
Avatar billede simlau Nybegynder
27. august 2007 - 16:50 #3
Jeg ville prøve at installer nye driver til grafikkortet.. Hvis du ved hvad det er for et.

Kender godt den skærm, den er normalt rigtig god..

Det er det bedste bud jeg kan komme med..

Ellers hvis er der både DVI og VGA udgang på dit grafikkort? Så prøv at skift over til den anden..

Hilsen Simlau