Avatar billede l_domino_l Nybegynder
24. august 2007 - 08:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Blokker anonyme opkald?

Vi får en masse anonyme opkald på vores telefon. Når vi kommer hjem fra arbejde ser vi tit der står 1 eller 2 opkald fra anonyme. Nogen gange når vi så endelig når telefonen, så er det sælgere fra udlandet, typisk tyskland eller et eller andet uland.

Hvad kan vi gøre for at stoppe dette?
Avatar billede volturex Nybegynder
26. august 2007 - 20:30 #1
Be telefonselskabet banne numrene for de må kunne se hvor de stammer fra. Og kan de ikke det så skift teleselskab ;) Held og lykke...
Avatar billede l_domino_l Nybegynder
06. september 2007 - 15:08 #2
takker

Svar?
Avatar billede volturex Nybegynder
06. september 2007 - 16:40 #3
Her er et svar ;)