Avatar billede jansangill Nybegynder
22. august 2007 - 19:18 Der er 9 kommentarer

Redigere ens indlæg

Hejsa..

Jeg er kommet til at vise et link, som er meget fyfy.

Og support siden siger at man ikke kan maile dem omkring dette, så ville spørge om det overhovedet er muligt at få en link strippet af sin indlæg?

http://www.eksperten.dk/spm/787887
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. august 2007 - 19:46 #1
Så vidt jeg ved, må coadmins ikke redigere i indlæg..

Lige nu kan de vist enten lukke hele spørgsmål, eller fjerne et enkelt indlæg (hvis denne feature altså er aktiveret igen)..

Da linket står i spørgsmålet, vil jeg tror at coadmins kun kan lukke spørgsmålet.

Når jeg skriver "lukke spørgsmålet" mener jeg på sådan en måde, at det er kun er admin og coadmins der kan se indholdet af det.
Avatar billede snowball Novice
22. august 2007 - 20:00 #2
Vi kan desværre ikke redigere hverken spørgsmål eller indlæg, så derfor har jeg lukket det pågældende spørgsmål.

(spørgsmål om Eksperten er gratis)

Snowball / Admin
Avatar billede jansangill Nybegynder
22. august 2007 - 21:09 #3
Kan i så slette indlægget eller fjerne det fra databasen?

Hvis dette er muligt på nogen som helst måde ville det være dejligt.
Avatar billede snowball Novice
22. august 2007 - 21:16 #4
Som tidligere nævnt, så er det pågældende spørgsmål blevet lukket og dermed ikke alm. tilgængeligt længere.
Avatar billede jansangill Nybegynder
22. august 2007 - 21:59 #5
Okay. Mange tak for det. kan du også lukke det spørgsmål?

http://www.eksperten.dk/spm/787382

Samme problem der,troede kun jeg havde nævnt det en sted.

Undskyld for ulejligheden.
Avatar billede snowball Novice
22. august 2007 - 22:28 #6
I 787382 har jeg blot fjernet det pågældende indlæg hvor linket var nævnt.
Avatar billede fromsej Praktikant
23. august 2007 - 10:25 #7
Det bliver forhåbentlig snart ændret, så i kan fjerne enkeltindlæg igen?
Ellers kan en eller anden tåbe jo få en virkelig god og seriøs tråd fjernet bare ved at knalde et ulovligt link af.
www.hermåduikkekigge.dk
Avatar billede snowball Novice
23. august 2007 - 12:30 #8
fromsej: Prøv og læs min kommentar fra 22/08-2007 22:28:36 én gang mere :D
Avatar billede fromsej Praktikant
23. august 2007 - 12:57 #9
Ups. *SUK*
Det må være pga. www.kælderen_står_under_vand_her.dk