Avatar billede hp-power Nybegynder
20. august 2007 - 18:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forms sender kun den førstes ting

jeg vil gerne lave en form for bestillings blanket som folk kunne bruge til at bestille ting.. meningen var sådan set bare at den skulle sætte det ind i mail og sende den til mig. Men jeg får kun den første ting med fra forms... Hvorfor det... se her

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=ISO-8859-1" />
<title>Untitled Document</title>
</head>

<body>
<form id="form1" name="form1" method="post" action="mailto:heino@blackart.dk">
  <label>
  <input type="checkbox" name="checkbox" value="Pakke A" />
  Pakke A</label>
  <br />
  <label></label><label></label>
  <p>
    <label>
      <input name="Pakke a farvevalg" type="radio" value="A-Farve" checked="checked" />
      Farve</label>
    <br />
    <label>
      <input type="radio" name="Pakke a farvevalg" value="A-SH" />
      Sort Hvid</label>
    <br />
    <label>
      <input type="radio" name="Pakke a farvevalg" value="A-Sepia" />
      Brun Tonet</label>
    <br />
  </p>
  <p>
    <label>Navn
    <input name="Kunden navn" type="text" id="Kunden navn" />
    </label>
  </p>
  <p>
    <label></label>
    <br />
    <label>Send
    <input type="submit" name="Submit" value="Submit" />
    </label></p>
  <label></label>
</form>

</body>
</html>

Håber i kan hjælpe..
Avatar billede hmortensen Nybegynder
20. august 2007 - 18:13 #1
Prøv at fjerne mellemrum i navn på dine felter.
Avatar billede hp-power Nybegynder
20. august 2007 - 18:17 #2
det hjæper heller ikke

Det enese jeg får i en mail er: checkbox=PakkeA
Avatar billede olebole Juniormester
21. august 2007 - 00:59 #3
<ole>

Sådan kan du ikke sende en e-mail. Du kan lave et tekstfelt, der hedder 'subject' og et, der hedder 'body'. Body bliver selve beskeden - og subject bliver emnet for e-mailen

/mvh
</bole>
Avatar billede hp-power Nybegynder
12. januar 2008 - 16:52 #4
man skal have hjemme siden udbyders specille koder for at kunne sende fra en hjemme side