Avatar billede engskov Nybegynder
19. august 2007 - 19:32 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

Ny PC hakker, små lagspikes.

Hej allesammen..

Jeg har købt en ny pc her for en uges tid siden.. Alt er nyut undtagent min 200 GB maxtor HDD..

Computeren kører skam, mit problem er bare at den hvert 10 sek ca. har et meget lille hurtigt lagspike på omkring 0.5 sek.. man kan mærke det på musen som lige hakker, og at lyden den hakker.. Det er mega irriterende for man kan hverken høre musik, se film eller spille spil med det..

Jeg kan simpelthen ikke forstå hvad det kan være... Er der nogle som har nogle forslag til vhad problemet kan være?, er det mit motherboard som mangler drivers?, kan det være fordi min cpu og motherboard kører så hurtigt at min ATA HDD ikke kan følge med simpelthen??:S..

Jeg er åben overfor alle former for svar og muligheder til dette, for det er simpelthen ikke til at leve med:)..

Håber i kan hjælpe mig..

MVH jesper..
19. august 2007 - 19:43 #1
... hvilken software har du på ?

OS / Styresystem ?
Sikkerhedsprogrammer ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. august 2007 - 20:02 #3
I flere af de gamle spørgsmål bliver du bedt om at gøre noget...
feedback og lukke dobbeltoprettede spørgsmål.
I et enkelt er der 5 kommentarer (5 mails i din indbakke der slettes uden videre?) du ikke reagerer på...

Du er sikkert en ok fyr, men 8 åbne af 11 oprettede spørgsmål uden at du selv gider deltage?
Det er lidt at pisse på den hjælp man får herinde...
Avatar billede warg Nybegynder
19. august 2007 - 20:59 #4
hardware specs?
Avatar billede engskov Nybegynder
19. august 2007 - 22:28 #5
oh, jeg har lidt svært ved at finde ud af hvordan man gør på sitet her:S.. men det skal selvf ordnes.. det må jeg lige kigge på...

jeg kører windows xp pro..

mit hardware er ¨således..

asus P5k motherboard..
intel core du 2.3 ghz processer
Avatar billede engskov Nybegynder
19. august 2007 - 22:29 #6
damn, trykkede lige på send inden jeg var færdig ved en fejltagelse.(..

men derudover, 4 gb ram fra corsair, og et 8600 GT geforce kort...
Avatar billede engskov Nybegynder
19. august 2007 - 22:29 #7
og har ingen sikkerhedsprogrammer... den er formateret, så forestil jer der kun er windows på, lige lidt musik og et par film+nogle spil..
Avatar billede engskov Nybegynder
19. august 2007 - 22:33 #8
john stigeres..

hvordan ser jeg mine gamle threads?:S.. så jeg kan få dem lukket og give folk de point de skal have..?..

det det første site på nettet jeg faktisk synes er lidt uoverskueligt:S...

mvh, jesper
19. august 2007 - 22:52 #9
"...har ingen sikkerhedsprogrammer..." ???
Og formegentlig heller ikke nogen WindowsUpdate elementer ???

Så er du næsten selv ud om det...

Korrekte drivers passende til din Hardware ?
Avatar billede engskov Nybegynder
19. august 2007 - 23:38 #10
jeg har opdateret windows... og har da også adaware osv.. men ikke noget norton lige pt..

jeg har alle de nyeste drivers til både motherboard, gfx osv osv..
Avatar billede engskov Nybegynder
20. august 2007 - 00:05 #11
NU har jeg accepteret de svar jeg har fået på tidligere spørgsmål:).. så skulle det være klaret..

Men stadig nogle som har nogle bud på mit lille problem?.. som sagt kommer der små lagspikes engang imellem.. de er ekstrem korte, men nok til at man ikke gider høre musik eller se film:)..

kan ikke forstå hvad der skulle være glat med den:(..

alt hjælp er velkomment..
20. august 2007 - 07:51 #12
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

(Jooo - jeg har 'virus' på hjernen...)
Avatar billede kasper_aaroe Nybegynder
20. august 2007 - 09:21 #13
Nu spørger jeg måske dumt, men har du reinstalleret efter du fik din nye hardware? eller forsatte du bare den med gamle installation og de gamle drivere?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. august 2007 - 20:13 #14
http://expfaq.dk - sådan bruges eksperten
Avatar billede engskov Nybegynder
26. august 2007 - 11:46 #15
jeg har reinstalleret alt på min pc da jeg fik den nye hardwrae ja.. har stadig problemet.. ingen som kan hjælpe?
Avatar billede engskov Nybegynder
26. august 2007 - 15:55 #17
så i mener det kan være spyware eller hvordan?.. som går ind på min pc or bruger den?
26. august 2007 - 16:28 #18
Nemlig...
... "bare for at være TRYG *S*" ...
Avatar billede engskov Nybegynder
26. august 2007 - 16:40 #19
hmm, underligt at det så er kommet med den nye computer her:S, og ikke var på den gamle.. men jeg prøver at gøre det der står på det link du har sat...:)..

andre muligheder hvis det ikke er det?
26. august 2007 - 16:46 #20
- Ja -
27. august 2007 - 09:12 #21
Ser ud til at fortsætte herfra -> http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=40820 !?!
Avatar billede engskov Nybegynder
04. september 2007 - 19:27 #22
Jeg har nu fundet ud af hvad der var galt.. det var simpelthen min HDD som var for langsom til at køre med systemet.. Jeg sendte den til en reperatør for at få den fejlfundet, og så lykkedes det, men tusind tak for den hjælp i stadig har givet mig, og hvis nogle vil have points, så send et post med et svar.. så skal jeg give jer de 200, eller dele imellem nogen hvis det er tilfældet..

MVH jesper engskov..
04. september 2007 - 21:50 #23
Ping...
(Det var et [svar]...)
Avatar billede engskov Nybegynder
04. september 2007 - 22:18 #24
det bare iorden:D