Avatar billede johnstigers Seniormester
19. august 2007 - 16:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Passer nedenstående kategori beskrivelse til dit spørgsmål?

-

Ja det giver jo ligesom ikke nogen mening...
Folk aner ikke hvad en tynd klient er, og da der ikke er nogen kategori til bærbar/notebook (skal der heller ikke være da det jo er en pc) så bruger de den kategori.

Hvad med at få rettet "-" beskrivelsen, så folk kan se om de bruger korrekt kategori?
Avatar billede fromsej Praktikant
19. august 2007 - 18:32 #1
Til de undrende skarer.
En tynd klient er IKKE en anoreksipatient.(Undskyld John*S*)
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. august 2007 - 19:08 #2
LOL - np ;)
Avatar billede snowball Novice
19. august 2007 - 20:03 #3
Langt de fleste kategori-beskrivelser er enten mangelfulde eller slet ikke eksisterende som i ovenstående eksempel.

Beskrivelserne vil blive gennemgået i forbindelse med en gennemgang af den nuværende kategoristruktur, så det er på plads når den nye version af Eksperten er klar (har ingen dato).

Snowball / Admin
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. august 2007 - 20:12 #4
Det må vi så leve med :)