Avatar billede es-web.dk Nybegynder
17. august 2007 - 13:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med IIS på windows XP

Jeg får denne fejl i min eventlog når jeg prøver at tilgå min lokale IIS på min laptop.

Hændelsestype:    Advarsel
Hændelseskilde:    W3SVC
Hændelseskategori:    Ingen
Hændelses-id:    100
Dato:        17-08-2007
Klokkeslæt:        12:54:37
Bruger:        Ikke tilgængelig
Computer:    ES-LAPTOP
Beskrivelse:
Serveren kunne ikke logge på Windows NT-kontoen 'IUSR_ES-LAPTOP' grund af følgende fejl: Den anmodede handling kan ikke fuldføres, pga. enten en katastrofal mediefejl eller en beskadiget datastruktur på disken. . Datafeltet indeholder fejlmeddelelsen.
Yderligere oplysninger om denne meddelelse finder du på webstedet for Microsoft Onlinesupport på adressen: http://www.microsoft.com/contentredirect.asp.

Yderligere oplysninger finder du under Hjælp og support på http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Data:
0000: 4e 05 00 00              N...

Nogen der har nogen ide til hvad der kan løse problemet?
Avatar billede hundevennen Nybegynder
17. august 2007 - 14:43 #1
xp hvad - xp home kan ikke køre IIS
Avatar billede es-web.dk Nybegynder
18. august 2007 - 14:10 #2
Det er Windows xp Pro ServicePack 2
Avatar billede hundevennen Nybegynder
18. august 2007 - 14:33 #3
hvad sker der hvis du i din explorer skriver http:/localhost
Avatar billede es-web.dk Nybegynder
19. august 2007 - 20:59 #4
Så får jeg en siden kan ikke vises. og hvis jeg kigger i eventloggen så er der kommet en post mere med samme besked som ovenfor.
Avatar billede es-web.dk Nybegynder
29. december 2007 - 23:37 #5
Løste problemet ved at geninstallere IIS