Avatar billede daxiez Nybegynder
17. august 2007 - 12:36 Der er 2 kommentarer

Job der flytter data fra 3 tabeller til 1 tabel i en anden DB

Jeg har nogle data som jeg skal have en kopi af i en anden database.. hvor i SQL MS SQL server laver jeg sådan et job der kører hverdag ? kan godt selv skrive sql koden men er ikke sikker på hvor jeg opretter et job der kører koden.
Avatar billede lorentsnv Nybegynder
22. august 2007 - 10:32 #1
Hvis du skal et job der kører hver dag, kan du lave en pakke/job i SQL Server Integration Services (SSIS) i SQL Server 2005, eller DTS i SQL Server 2000, og schedulere denne.
Avatar billede daxiez Nybegynder
02. juni 2008 - 23:12 #2
smid et svar.. :-)