Avatar billede j3ppah Novice
16. august 2007 - 12:57 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Manglende DLL fil

hejsa jeg mangler
j8241837.dll
skriver den under startup..

nogen der har den eller en måde jeg kan få den på igen ?
Avatar billede tafkab Nybegynder
16. august 2007 - 13:10 #1
Avatar billede j3ppah Novice
16. august 2007 - 13:11 #2
jeg lukker lige den ande så da
Avatar billede tafkab Nybegynder
16. august 2007 - 13:18 #3
Lukker?
Skulle du ikke have tjekket din maskine?
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. august 2007 - 13:23 #4
Du skal ikke bruge den dll fil - læs hvad der skrives til dig.
Avatar billede hcma Novice
16. august 2007 - 13:29 #5
det er en falsk *.dll'er.
du skal have renset systemet med hjælp fra en HijackThisLog.
Gør som beskrevet i dit oprindelige spørgsmål !!
Avatar billede and1945 Nybegynder
18. august 2007 - 16:00 #6
j8241837.dll lyder som en Yahoo fil, eller som hcma siger, en falsk .dll fil.

Jeg ville foreslå at geninstallere din maskine.
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. august 2007 - 21:14 #7
Det er vist ikke et særligt stort problem....
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. august 2007 - 19:06 #8
and1945 - geninstallere windows pga en yahoo dll????
Avatar billede and1945 Nybegynder
23. august 2007 - 23:45 #9
Hvis den forsat er skyld i problemmer og det har ødelagt hans boot sekvens? Det er jo enten en yahoo fil eller en spøgelses fil. En af delene. Uanset hvad, er det jo ikke en vigtig fil. Så med mindre han vil ind og redigere i alle mulige sjove filer for at fjerne hentydninger og stier til den .dll, ser jeg kun en re-installation som værende den sidste mulighed for at slippe for det pjat! :)
Avatar billede hcma Novice
24. august 2007 - 00:45 #10
en Hijack-log kan meget hurtigt afsløre synderen og med bare lidt hjælp af bl.a. john_stigers let, hurtigt og smertefrit løse problemet helt uden re-install o.s.v.
en re-install er helt klar overkill  ;o)
Avatar billede j3ppah Novice
24. august 2007 - 08:12 #11
det er lige meget jeg har fikset problemet... kørte bare nyt ris på
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. august 2007 - 12:10 #12
and der blev ikke nævnt noget om at pc ikke kunne starte, så går man ud fra at den kan starte fintt :)