Avatar billede birgerflippo Nybegynder
13. august 2007 - 16:38 Der er 3 kommentarer

mistet usb

hej derude

jeg har deværre lige mistet min usb. Der er bestemt en fil jeg meget gerne vil have tilbage. Filen er et word dokument og jeg kan se filen inde under seneste dokumter i word, men jeg kan dog ikke få den fremkaldt da den siger noget med destination. Jeg vil bare høre om der en der enten kender et program som kan få den frem, eller om i ved om windows har lagt en backup af den et sted.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
13. august 2007 - 16:54 #1
Hmm... er du sikker på, at det ikke er en genvej, du kan se under "seneste dokumenter", som henviser til din usb? Hvis det er det, er der ikke rigtig noget at gøre.
Avatar billede birgerflippo Nybegynder
13. august 2007 - 19:33 #2
hmm øv
Avatar billede birgerflippo Nybegynder
13. august 2007 - 20:20 #3
den er inde under mine recent documents så det er nok bare en genvej.... men er der ik måde man kan se indeholdet af den også kopier det over i et andet word dokument