Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
13. august 2007 - 11:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opbygning af side med søge-funktion

Hej

Jeg vil gerne lave en side der søger i en bestemt tabel.
Søgekriterierne er : Leverandør, leveringsdato, varenavn.

Man skal få et resultat hvis betingelsen er opfyldt i bare et felt.
Siden skal så præsentere resultatet gruperet efter Leverandør, herunder grupperes efter varenavn og tilsidst grupperes under leveringsdato.

Er det forståligt ? Jeg kan ikke vise siden for den skal ligge på et intranet.

Jeg bruger frontpage 2003 og kan ikke finde ud af hvordan jeg får grupperet resultatet....hvor starter jeg ?
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
13. august 2007 - 15:29 #1
Det jeg leder efter er et "skub" så jeg kan lave en side efter dette princip :

LEVERANDØR
      Varenavn
            Leveringsdato
                Post1
                Post2
                Post3

Alle mine data ligger i en tabel.
Jeg har lavet søgefunktionen (Bare uden data) så jeg mangler kun opsætningen....

Skub nu til mig !!!!
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
28. august 2007 - 09:20 #2
Hmm......

Med alle de geniale personer der er herinde troede jeg da at der var en med en god ide !

Jeg lukker spørgsmålet og leder efter svar andre steder
Avatar billede olebole Juniormester
28. august 2007 - 15:30 #3
<ole>

Der er vel ingen geniale personer, der bruger Frontpage idag - og er det ikke en decideret FP-løsning, du leder efter, er der langtfra informationer nok

/mvh
</bole>
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
30. august 2007 - 10:51 #4
Hvilken informationer mangler der ?

Man kan lave det i en rapport i Access så kan man da vel også lave det i ASP/HTML/?