Avatar billede htmlkongen Novice
12. august 2007 - 21:20 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvilke hjemmesider kan du lide?

Hvilke hjemmesider er dine yndlingsider hvad angår brugervenlighed?

Altså simple, enkle i design mv - og (VIGTIGST!) LET at finde rundt på?

Links søges
Avatar billede j3ppah Novice
13. august 2007 - 11:31 #1
eksperten.dk :D... den er da ganske bruger venlig og nem at benytte...

Men ellers vil jeg da sige at arto også er ganske brugervenlig... men dog ikke lige frem en sidde jeg kan li :)...
måske aladdins.dk også meget bruger venlig...
Avatar billede htmlkongen Novice
14. august 2007 - 14:22 #2
Hmm synes exp.dk ikke er speciel let. (jo når man kender den) - se bare hvor mange fejlspørgmål der ligger rundt omkring i forkerte kategorier. Bare ét eksempel.

Andre links?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
14. august 2007 - 14:25 #3
Avatar billede htmlkongen Novice
14. august 2007 - 21:14 #4
Haha fedt svar - men korrekt.

Tænkte nu på lidt mere udvidede sider :-) ( og ja det er Google om nogen)
Avatar billede challenge Praktikant
15. august 2007 - 19:02 #5
Hvorfor kan flotte, frem for enkle, sider ikke være brugervenlige?
Avatar billede htmlkongen Novice
15. august 2007 - 21:59 #6
Jojo kan de sagtens. Jeg skal til at lave en side. Der skal være ca 15-20 undersider på den. Den skal være super super super let at finde rundt på for ALLE mennesker. Må ikke have problemer med updates (som fx. java, flash mv.) Jeg søger inspiration af sider som kunne være et forbillede
Avatar billede htmlkongen Novice
16. august 2007 - 16:32 #7
Andre bud?
Avatar billede htmlkongen Novice
19. august 2007 - 14:58 #8
Andre svar? Ellers smid svar hvis i vil ha point??
Avatar billede nickern Nybegynder
19. august 2007 - 15:01 #9
Jeg kører altid mine sider med en fast menu, så du altid har tilgang til alle undersider, ligegyldigt hvor du befinder dig

Det gør siden mere brugervenlig efter min mening
Avatar billede htmlkongen Novice
20. august 2007 - 17:43 #10
HELT enig !!!
Avatar billede olebole Juniormester
20. august 2007 - 17:54 #11
<ole>

challenge "Hvorfor kan flotte, frem for enkle, sider ikke være brugervenlige" >> er det ikke dig, der indfører modsætningen mellem 'enkel' og 'flot'?

Hvorfor kan en enkel side ikke være flot? Nogle af de flotteste og mest klassiske designs er tude-enkle ... hvorimod enormt meget (såkaldt) flot webdesign er lavet af folk, der er kemisk renset for grundlæggende, teoretisk viden om design, grafik, typografilære, farvelære, kompositionslære, m.m  =)

/mvh
</bole>