Avatar billede fjen Nybegynder
12. august 2007 - 13:55 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Grøn skærm på Windows Media Player

Når jeg f.eks. skal afspille et link på en hjemmeside, som anvender Win. Media Player, kommer der kun en grøn skærm frem af billede. Lyden fejler intet. Hvordan kan dette rettes, da jeg har installeret den nyeste version af Media Player?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
12. august 2007 - 15:55 #1
Du mangler codecs, som er drivere til video.. Der findes en masse forskellige codecs, og du skal bruge den codec der passer til videoen

Der findes en del pakker, med en masse codecs i..

Der er mange der siger, at "ACE Mega CodecS Pack" bare er sagen, og så er der andre der foretrækker andre pakker..

Hvis du smider et link til siden, kan man måske downloade filen, og via f.eks. GSpot eller MovieID finde ud af, hvilket codec du mangler..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
12. august 2007 - 15:57 #2
Du kan evt søge på codec pack og downloade en: http://www.google.com/search?q5s&q=codec+pack
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
12. august 2007 - 18:39 #3
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
12. august 2007 - 18:42 #4
Der står man skal installere de nyeste drivere til grafikkortet. Vær opmærksom på at dette ikke atid er tilfældet. Du er nødt til at prøve dig frem. Har selv haft fejlen, hvor den nyeste driver netop lavede fejlen.
Avatar billede clausj Nybegynder
12. august 2007 - 20:02 #5
http://www.free-codecs.com/download/XP_Codec_Pack.htm
prøv denne..  virker det ikke er der ánden der ikke er adgang til lige nU

hØRE GERNE SVAR

Clausj
Avatar billede fjen Nybegynder
13. august 2007 - 07:58 #6
Tak for hjælpen. Jeg har fået downloadet, så jeg kan se det.
Avatar billede c-holst Novice
13. august 2007 - 10:19 #7
ofte er det kun dette codec der mangler eller skal opdateres
http://sourceforge.net/projects/ffdshow

ind imelllem, som det nævnes driveren

og sjældent en indstilling i selve mediaplayeren, kan bare ikke lige huske den lige her og nu
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
13. august 2007 - 11:15 #8
Hvis videoen er lavet i et ikke standard format, er der nok brug for et specielt codec. Ellers vil det sjældent være nødvendigt. Og med den fejl fjen har, tror jeg blot det er at følge Microsofts anvisning.
Jeg har aldrig haft brug for at installere specielle codecs, ud over skulle installere WinDVD for at kunne se DVD via Mediapalyer.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. august 2007 - 13:34 #9
fjen> Hvad har du downloadet? :-)
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
22. august 2007 - 19:02 #10
??
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
08. september 2007 - 02:37 #11
Skal vi lukke?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
16. september 2007 - 10:21 #12
?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
25. september 2007 - 08:34 #13
fjen: Spørgsmålet skal lukkes, før det er afsluttet!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. november 2007 - 13:47 #14
Respons!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
31. januar 2008 - 01:37 #15
Ved du hvordan du lukker?
Avatar billede fjen Nybegynder
17. september 2010 - 09:40 #16
løsning