Avatar billede penta50 Nybegynder
10. august 2007 - 11:20 Der er 6 kommentarer

Database med e-mail svar

Hej
Jeg har brug for en eller anden form for database, hvor man kan have forskellige oplysninger om f.eks kunder - licens nummer - password m.m. og hvor det er muligt på et givent tidspunt at af få besked f.eks via mail når en programlicens er ved at udløbe.
Håber at det er til at forstå, hvad det er jeg har brug for. Er der nogen der programmer der kan dette, og lad venligst være med at komme med forlag til store forkromede løsninger som man selv skal programere.
mvh
Avatar billede penta50 Nybegynder
13. august 2007 - 15:05 #1
Halooo ... slet igen ????????
Avatar billede supertekst Ekspert
28. august 2007 - 22:51 #2
Kender ingen færdige programmer til dette formål - men det kan da konstrueres.
Mere info nødvendig.
Avatar billede penta50 Nybegynder
29. august 2007 - 12:44 #3
supertekst:  Hvad skal du bruge af info og hvis du eventuelt skulle lave ... hvad vil omkostningerne så være ???
Avatar billede penta50 Nybegynder
29. august 2007 - 12:45 #4
supertekst:
du kan evt. fange mig på messenger: johnnyp@mail.dk
Avatar billede supertekst Ekspert
29. august 2007 - 14:06 #5
Prøv i første omgang at beskrive, hvordan du forestiller dig, at "systemet" skal fungere.
Kan kontaktes direkte på: pb@supertekst-it.dk
Avatar billede penta50 Nybegynder
30. august 2007 - 14:35 #6
Supertekst:  Har ikke været ved PC før indtil nu og er booket op, men vil forsøge at sende en beskrivelse på mail i aften.
mvh