Avatar billede paradux Nybegynder
08. august 2007 - 16:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udskrivning og indsamling af data - Hvad er dit forslag?

Jeg står og er i fuld gang med at udvikle et testsystem der gør brug af Muliple Choice Questions.

Hver enkel test har gemt hvert spørgsmål-ID i en string jeg har tænkt mig at split'e op og så loope igennem den vej.

Informationer om hver enkel test er gemt i en tabel, spørgsmål og svar muligheder er gemt i andet.

Mit spørgsmål er hvordan udskriver jeg selve testen?
Jeg har f.eks. følge streng for at hente hvert spørgsmål "1,4,39,24,94, osv."

Jeg skal herfra ind og hente hvert ID fra min spørgsmål-database og udskrive alle svar til en RadioButtonList.

Har du et forslag til hvordan jeg udskriver det hele, så det samtidigt bliver let at hente brugers output for til sidste at behandle al' data?

Er det en Repeater, et GridView eller noget helt tredje?

På forhånd tak for dit forslag.
Avatar billede paradux Nybegynder
05. maj 2008 - 10:55 #1
Lukket.
Avatar billede paradux Nybegynder
05. maj 2008 - 10:55 #2
Lukket.
Avatar billede 2c Nybegynder
05. maj 2008 - 22:17 #3
Fandt du en god løsning? :-)