Avatar billede tofte Juniormester
08. august 2007 - 15:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

System til at holde styr på opgaver

Hej

Er der nogle af jer som ved hvor man kan få fat i et system til at holde styr på aftaler i et midre firma.
Det skal vike som opgaver i outlook, sådan at man kan oprette en opgave. Eks Udarbejdt rapport og så tildele denne opgave med en deadline til 3 medarbejder.

Systemet skal helt svære webbaseret og behøver ikke være i php.

Rasmus
Avatar billede tofte Juniormester
08. august 2007 - 15:06 #1
helt svære = helst være
Avatar billede alichu Nybegynder
08. august 2007 - 15:29 #2
Mircrosoft Outlook Web Access.. :)
Avatar billede dingkee Nybegynder
09. august 2007 - 08:31 #3
Jeg bruger det her:

http://www.tickspot.com/

Det virker rigtig godt
Avatar billede tofte Juniormester
16. august 2007 - 10:37 #4
Tak for svaret. Jeg har prøvet Outlook Web Access, og jeg synes det er lidt tungt. Jeg har kigget lidt nærmere på tickspot.com og det ser meget fint ud.