Avatar billede dingkee Nybegynder
08. august 2007 - 14:22 Der er 1 løsning

Sende mail gennem PHP via Gigahost

Hej alle,

Jeg har fået lavet mig en nyhedsbrev sender, som sender nyhederne ud i html.
Hvis jeg sender det til min egen mail adresse (som er ved one.com) fungere det perfekt, men hvis jeg så sender det til min firma mail (som kører på en exchange server) så viser den ikke html'en som en hjemmeside, men derimod kun html koden.

Hvis jeg så kopiere hele scriptet over på en one.com server, så fungere det perfekt når jeg sender det til alle e-mail adresser.

Så nu er mit spørgsmål hvordan får jeg min mail sender til at virke korrekt når jeg sender fra gigahost's server?? Håber der er nogen der kan hjælpe...

Jeg sender mails på denne måde:
$mail->send($row['mail'], $row['mail'], 'Jesper', 'jesper@minmail.dk', $emne);

Kan jeg muligvis sende det gennem en anden server??
Avatar billede dingkee Nybegynder
08. august 2007 - 14:36 #1
Hov den røg i den forkerte gruppe...

Beklager...

Flyttet hertil:
http://www.eksperten.dk/spm/790787