Avatar billede mpjc Nybegynder
08. august 2007 - 09:16 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Nyt webhotel, nogle forslag!

Hej Eksperter.

Eftersom at surftown opdaterer deres servere, opdaterer de også lige prisen.

Vil derfor høre om nogle af jer har et forslag til et andet serverhosting firma.

Krav:

10 mb. serverplads.
STABILT.
Samt velfungerende webmail, Surftown har en god en, evt. OWA.
Avatar billede alichu Nybegynder
08. august 2007 - 09:26 #1
Hvorfor gå væk fra Surftown ?
Avatar billede alichu Nybegynder
08. august 2007 - 09:31 #2
Kan sku ikke se, at de opdatere prisen på surftown.dk ?
Avatar billede mpjc Nybegynder
08. august 2007 - 09:45 #3
Ændringen vil ske pr. 1 oktober.

Og indtil videre er det kun kunder, som har fået en mail omkring det.

-

Grunden til at vil gå væk fra Surftown, er at jeg vil få en masse features, som jeg ikke har noget at bruge til.
Avatar billede nemlig Professor
08. august 2007 - 09:53 #4
Jeg kan anbefale one.com, som tager 9 kr. i måneden. Jeg har været kunde hos dem i 1 år nu med 3 forskellige hjemmesider. Jeg har aldrig oplevet problemer. De har ikke telefonsupport, men i stedet live-chat.
Avatar billede mpjc Nybegynder
08. august 2007 - 10:14 #5
Nemlig:

Har bare hørt meget skift omkring one.com. tidligere b-one.
Avatar billede nemlig Professor
08. august 2007 - 10:40 #6
Det har jeg også, men det ligger længere tid tilbage. Jeg fornemmer, at de er meget bedre kørende i dag. Jeg har ikke oplevet noget negativt det sidste år.
Det kan være, at andre kan bidrage med nogle kommentarer om one.com.
Web10 kan jeg ikke anbefale. Dem har jeg flere gange oplevet som useriøse, hvor konkrete alvorlige problemer kan være uger om at blive løst.
Avatar billede alichu Nybegynder
08. august 2007 - 10:55 #7
Hvad skal du bruge dit webhotel til ??
Avatar billede mstorgaard Praktikant
08. august 2007 - 10:55 #8
Jeg kan også anbefale gigahost, som tilbyder utrolig meget plads på deres webhoteller. Yderligere er servicen god, og de er hurtige til at besvare supportmail og rette problemer.
Avatar billede mpjc Nybegynder
08. august 2007 - 11:19 #9
Alichu:

Simpel hjemmeside, samt webmail.

Det VIGTIGSTE er at WEBMAIL'en er god samt det er stabilt.
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2007 - 13:59 #10
Se lige på denne, http://www.domaindirect.dk/
http://www.domaindirect.dk/H?cmd=100
du kan sikkert nøjes med det gratis webdomain
Avatar billede mpjc Nybegynder
08. august 2007 - 14:04 #11
Ibtage, yderst interessant mulighed.
Avatar billede it-dk Nybegynder
08. august 2007 - 17:22 #12
Jeg kan anbefale www.intergate.dk og www.unitspeed.dk. Jeg bruger selv begge og er yderst tilfreds.
Avatar billede mpjc Nybegynder
27. juli 2010 - 15:35 #13
Valgt Scannet