Avatar billede rene90 Nybegynder
07. august 2007 - 20:41 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hjælp min computer stater ikke ordentligt

Hej jeg sætter pris på at du vil læse dette, og prøve at sætte tid til at hjælpe mig:D..

Nå her er problemet : ..
Jeg spillede battle for middle earth 2 og lidt counter strike.
da jeg var færdig slukkede jeg self maskinen.(altså uden problemer)
dagen efter altså idag! prøvede jeg at tænde computeren, så kom den frem til en menu med en masse fejlsikkert tilstande. hvor der stod:

fejlsikkert tilstand
fejlsikkert tilstand med netværk
fejlsikkert tilstand med andre komponenter

start windows som før de konfigurede instillinger

start windows normalt.

hvor man kunne vælge de måder at starte computeren p娨
tag forbehold for at jeg ikke har skrevet det hele eller helt præsict.

min procescor er intel
har 1024 ram
ati radeon x1600 grafikkort
250 gb sata
2,5 ghz
kan ikke huske mere:D håber i hjælpe mig hurtigst muligt tak:D
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2007 - 21:13 #1
Ja men har du prøvet at starte dyret i fejlsikkert tilstand
Avatar billede drgonzo Praktikant
07. august 2007 - 21:31 #2
Lukkede du computeren eller slukkede du på kontakten før den var lukket? Prøv at vælg start windows normalt
Avatar billede rene90 Nybegynder
07. august 2007 - 23:50 #3
Nej slukkede computeren på den oprindelige måde. og det første jeg valgte var fejl sikkeret tilstand så jeg kunne systemgendanne.(har prøvet alle 5) den begyndte at komme med den sædvanlige windows loading bar. og så slukkede skærmen, og så kom den til menuen og sådan bliver den bare ved hele tiden igen:S

kunne det være jeg har brændt noget af eller ligende?
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2007 - 07:16 #4
Kør en reparration med din XP-skive http://www.helgec.dk/xp-repair.html
Avatar billede nva Praktikant
08. august 2007 - 10:31 #5
Vil foreslå at du først booter på din XP-cd og vælger R - skriv så CHKDSK /p /r så bliver harddisken undersøgt og 'repareret' for eventuelle fejl.
Avatar billede rene90 Nybegynder
08. august 2007 - 10:57 #6
r: nva
Avatar billede rene90 Nybegynder
08. august 2007 - 10:58 #7
vil jeg prøve tak skal i have:D
Avatar billede nva Praktikant
08. august 2007 - 13:09 #8
Øh hvorfor tager du selv point? http://expfaq.dk/?
Avatar billede nva Praktikant
08. august 2007 - 13:12 #9
Jeg kan se at du er ny her på Eksperten - så velkommen :)

Du bør kun selv lægge kommentarer og så acceptere det eller de svar, som løste dit problem, hvorved de får point. Har alle kun lagt kommentarer, beder du den/de personer, som skrev noget du kunne bruge, om at lægge et svar, som du så accepterer.
Avatar billede rene90 Nybegynder
08. august 2007 - 15:05 #10
ok takker:D:D

vidste ikke.heh