Avatar billede charley78 Novice
06. august 2007 - 16:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

usynlig side - hvorfor?

Jeg har lavet flere hjemmesider, men har nu mødt et nyt problem som jeg aldrig har set før.
På siden www.yes-yes.dk/popcorn, burde nu ligge noget. Koderne er synlige, men der er intet at se fra mine lokale browsere. Hverken Explorer eller Firefox.
Hvad kan forklaringen være?
Avatar billede jokkejensen Novice
06. august 2007 - 16:05 #1
Få dit xhtml til at validere..

Du blander html og xhtml sammen.

Siden vises fint i FF.

/JJ
Avatar billede charley78 Novice
06. august 2007 - 16:19 #3
Tak jokkejensen, men det er i al fald ikke med vilje at jeg blander tingene sammen, og så forstår jeg (meget desværre) ikke, hvad du skriver!

Så...jeg bliver nødt til at spørge:
Hvad er forskellen på xhtml og alm. html?
Hvordan laver jeg det om til html, som jeg kender?
Hvordan validerer man?

FF - Firefox?
Avatar billede charley78 Novice
29. oktober 2010 - 14:11 #4
jokkejensen: du skal da have points?
Avatar billede jokkejensen Novice
04. november 2010 - 10:52 #5
jeg har slet ikke hjulpet ? - så tag du dem bare. Sry for ikke at svare.
Avatar billede charley78 Novice
04. november 2010 - 11:08 #6
- det skal du ikke beklage. Du har hjulpet mig mange gange. Tak for points så ;O)