Avatar billede mtrolle Nybegynder
04. august 2007 - 17:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PHP programmør søges

Hej,

adServing International A/S søger pt. 2 fuldtids PHP programmøre med fast arbejdsplads i københavn eller odense.
adServing lever af at udvikle annoncehåndteringssystemer, pt. med primær vægt på internet medier.
Vi driver vores eget annoncesystem som vi håndtere den daglige drift på og udvikling.

Læs mere om jobbet og om adServing Int. på
http://adserving.dk/?group=56&varName=job&page=230&language=9

Har du spørgsmål eller vil du søge jobbet kan du kontakte
Morten Trolle
email: morten@adserving.dk
tel: +45 33 444 154

Læs mere på www.adservinginternational.com
Avatar billede mtrolle Nybegynder
04. august 2007 - 17:57 #1
luk
Avatar billede thesurfer Nybegynder
04. august 2007 - 18:34 #2
mtrolle> Det er ikke tilladt, ifølge Ekspertens regler, at lukke spørgsmålet på den måde, da der ikke er gået 7 dage.

Husk det til en anden gang.

Ekspertens regler: http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede mtrolle Nybegynder
05. august 2007 - 11:43 #3
"oprette det samme spørgsmål flere gange - heller ikke selv om spørgsmålet kunne ligge i flere kategorier. Er der ikke indløbet tilfredsstillende svar på et spørgsmål efter 7 dage, er det dog tilladt at lukke det oprindelige spørgsmål, og oprette et nyt identisk."

Kan ikke se, hvad jeg har gjort forkert.
Til gengæld kan jeg se jeg ikke må søge nye medarbejdere via exp.dk. Det er jeg ked af jeg har gjort, forstår bare ikke hvorfor kategorien findes så...

Men vil det sige, at jeg i fremtiden skal vente 7 dage før jeg lukker et spørgsmål? Kan se jeg ikke må lukke en tråd for at oprette en anden, medmindre der er gået 7 dage, men det er jo ikke tilfældet.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
06. august 2007 - 00:28 #4
Det var netop den regel jeg havde i tankerne.

Desværre er Ekspertens regler lidt utydelige, på flere områder.

Jeg læser den regel, som at man skal lade spørgsmålet været "åbent" (mulighed for besvarelse) i 7 dage, for at give brugerne en chance.

Andre vil nok læse det, som at spørgsmålet skal være åbent i minimum 7 dage, hvis man har tænkt sig at oprette et identisk.

Så længe at reglerne er skrevet så bredt, vil der altid være tvivl om meningen af dem.

En af Ekspertens brugere (snowball) er blevet admin. Vi må håbe at han får rettet reglerne til, så man kan forstå hvad meningen er.

At en coadmin eller en admin skriver en "rettelse" i et spørgsmål eller enyt, er ikke nok. Reglementet skal ændres.
Avatar billede mtrolle Nybegynder
06. august 2007 - 08:18 #5
Men i et indlæg som mit, er der jo ikke behov for svar på spørgsmål, som hvis jeg havde stillet et åben spørgsmål. Mit indlæg lægger mere op til fri debat. I fri debat indlæg er det min klare opfattelse, at man må lukke spørgsmålet med det samme.
At jeg ikke har stillet 0 point for svar er en fejl.

Men ja - nogle klare regler på området ville nok være en fordel.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
06. august 2007 - 17:15 #6
Hehe.. nemlig.. :-)

Min opfattelse af "Fri debat"-kategorien, at den er nøjagtig lige som alle andre kategorier, mht points og lukning.. hvilket også bekræftes af alle de spørgsmål, hvor pointsne er over 0 points..

Forskellen er så, hvilke emner der oprettes i kategorien..