Avatar billede boris Mester
01. august 2007 - 08:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mistede data

En hjemmeside er delvist gået tabt fordi en redelegering blev sluppet løs for tidligt.
Hjemmesidens ejer befinder sig 150 km væk, men jeg prøver at hjælpe alligevel. Kan det passe, at man kan vedligeholde en hjemmeside med Frontpage, uden at alle filerne befinder sig på computeren? Han kan nemlig ikke finde dem.
De ligger ikke under dokumenter.
FP beder ham angive bruger/psw og når det ikke virker, kan han ingenting.
01. august 2007 - 08:59 #1
Du kan med frontPage redigere siderne direkte på webhotellet.
01. august 2007 - 09:00 #2
Kan det tidligere webhotel ikke tilgås via ip-adressen?
Avatar billede boris Mester
01. august 2007 - 12:13 #3
Tak, du må gerne lægge svar.
Jeg troede ikke, man kunne redigere uden at have kopi af siderne på computeren, men ved nærmere eftertanke har jeg vist oplevet det engang. Øv.
Udbyderen er i de varme lande i denne uge, og jeg tror ikke, det går med IP, desværre.
01. august 2007 - 12:30 #4
OK.
Avatar billede boris Mester
01. august 2007 - 12:47 #5
Tak for hjælpen