Avatar billede peter_holst Praktikant
31. juli 2007 - 22:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

WYSIWYG Editor med indbygget FTP?

Hej

Jeg søger en WYSIWYG editor med indbygget FTP client.
Det skal være meget nemt for brugeren, så jeg forestiller mig noget med at man kan åbne hele websitet og herefter åbne/redigere/gemme html filer uden at tænke videre over FTP forbindelsen.

Findes et sådant program?
Det skulle gerne være et gratis program, men en lille pris vil heller ikke være en katastrofe.
Avatar billede codebase Praktikant
01. august 2007 - 02:50 #1
Avatar billede boxer Nybegynder
01. august 2007 - 09:44 #2
NVU http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-nvu.html
Jeg har ikke selv brugt FTP mulighederne i det program, men de er der.
Avatar billede peter_holst Praktikant
01. august 2007 - 17:56 #3
Dreamweaver er nok lidt for dyrt og avanceret til en bruger, der aldrig har arbejdet med hjemmesider før.

NVU/KompoZer er et godt bud, men FTP funktionen i programmet ser ud til at lukke og åbne forbindelse hele tiden når den henter en webside med billeder osv. Der kommer i værtfald FTP fejl med "stop hammering" også bliver ens IP bannet i 5 min. Så derfor ikke optimalt.

Er der andre forslag? (Eller kender til om "fejlen" i NVU/KompoZer kan rettes?)
Avatar billede peter_holst Praktikant
28. august 2007 - 15:50 #4
Lukket.