Avatar billede rampagezz Nybegynder
30. juli 2007 - 13:25 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af denne hjemmeside

Hej.

Har spurgt om en vurdering af denne hjemmeside før, hvor jeg fik fortalt at der var for mange farver og den var for firkantet.

Nu har jeg lavet farverne om og forbedret det firkantet look.

Er der nogle som gider give deres mening til kende...

Point til de 2 første med en vurdering.

http://www.rampagezz.dk/webkiosken.dk/index-test.php

Mvh. Kenneth Christiansen.
Avatar billede hoeks Nybegynder
30. juli 2007 - 14:03 #1
Kanterne på din grafik ser kornede ud, det giver et uprofessionelt look.
Dit banner i toppen af siden bryder jeg mig bestemt ikke om.
Selve sideopbygningen virker logisk - behold endelig den
Hvis jeg var dig, ville jeg ændre lidt i farverne, da jeg ikke mener de passer så godt sammen.
Avatar billede bartolomos Nybegynder
30. juli 2007 - 20:25 #2
Jeg vil give hoeks ret i det han/hun skriver. Sideopbygningen er rigtig god, men de ellers pæne afrundede hjørner virker lidt kantede hvilket træker lidt ned i helhedsindtrykket.

Det med farverne, vil jeg også give hoeks ret i, men jeg tror det er fordi at banneret i toppen har meget kraftige farver og resten er meget dæmpede farver - det giver en "ikke" sammenhængende effekt. Det får det samtidig til at virke lidt rodet omkring toppen.

Men igen en rigtig pæn opbygning.

På min computer virker kanterne i menu´erne i højre side pænere afrundet end i venstre side. Men login boksens knapper er meget kantede.

Hvis det er meningen at det er en webshop, syntes jeg at det er rart at man kan se sin "indkøbskurv" hele tiden :)
Avatar billede rampagezz Nybegynder
30. juli 2007 - 20:54 #3
Jeg havde også selv vurderet banneret i toppen til at være for gennemtrængende.
Og kurven er også meningen at man skal kunne se hele tiden. Det er bare ikke sat op endnu.
Tak for jeres meninger.
Avatar billede kfz Nybegynder
02. august 2007 - 17:11 #4
lige en kommentar- det virker mere professionelt at bruge ordet alkohol i stedet for sprut.