Avatar billede kox Nybegynder
30. juli 2007 - 10:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Wordskabelon og talformat

Hej,
Jeg får hentet nogle data automatisk fra en databse til en tabel som oprettes i Word via noget skabelonshejs.
Her er bl.a. en kolonne med rabatsatser. Desværre skrives rabatten i Word som f.eks. 15,00. I Excel er det muligt at formatere hvert enkelt felt til hvordan tallet vises.
Er der ikke en tilsvarende mulighed i Wordskabelonen?
30. juli 2007 - 10:38 #1
Tast F9 for at få vist koden for flettefeltet, f.eks.:
{ MERGEFIELD "Rabat" }
Her kan du tilføje formatering, f.eks. vil 0 decimaler og tilføjelse af procenttegn se således ud:
{ MERGEFIELD "Pris" \# "##%"}
Avatar billede kox Nybegynder
30. juli 2007 - 14:00 #2
Der står ikke noget med flettefelt.
Det gør der på kundenavn, dato, kontaktperson osv., men der hvor de enkelte varelinier skrives sår der bare "<Discount>", både før og efter F9
30. juli 2007 - 14:43 #3
Prøv med Alt-F9
Avatar billede kox Nybegynder
30. juli 2007 - 15:53 #4
Jamen det gør jeg jo.
Alle de andre felter der flettes ligner det du beskriver, men ikke tabellen hvor der bare står <Discount>
Avatar billede kox Nybegynder
25. august 2007 - 11:09 #5
Problemet ikke løst. Eller det er det på en måde alligevel. Jeg har fundet et andet arbejde ;o)
Går ud fra at det er OK du ikke får point, ellers må du råbe op.