Avatar billede virus2007 Nybegynder
26. juli 2007 - 22:05 Der er 3 kommentarer

Regnbue farve i mit display?

Min computer virkede fint i dag. men da jeg tændte for den om aftenen så var der farver der ligner regnbue farver på min skærm, også da jeg genstartede den.

Jeg har fra et par måneder siden haft noget spyware på min pc, men det er væk nu.

jeg har ikke noget virus program og er bekymret for min pc.
ved ikke om det er noget alvorligt eller noget mindre alvorligt har ikke oplevet det her før.
ved ikek om det måske er nogle der har hacket ind på min pc, eller om det er virus eller hvad?

nogle der kan hjælpe mig og evt. kender noget til det her.
hvorfor har mit display i min skærm samt menuen og det hele bare fået regnbue farve?
Avatar billede jps6kb Novice
27. juli 2007 - 08:49 #1
Det lyder mere som din skærm der er noget galt med. Prøv at tage strømmen helt fra den, og skærmkablet ud af pc'en. Sørg for at der ikke står noget elektronisk alt for tæt på din skærm.. højttalere og andet med strøm.
Avatar billede virus2007 Nybegynder
27. juli 2007 - 20:31 #2
Jeg har lige prøvet at tage stikket ud af min skærm og af stikkontakten og sætte det i igen. det har ikke hjulpet noget.

Jeg har problemer med mit grafikkort. ved ikke om det kan have noget med det og gør.
Jeg havde købt min pc inde på fredriksber(falkonere álle)fra en butik som hedder computer cenrum. de er godt nok kun begyndt at sælge deres varer over nettet nu.

kort tid efter jeg havde købt min samlesammen pc, som de samlede for mig. så oplevede jeg problemer med mit lydkort. jeg aflerevede den til dem og de kiggede på den. da de mente mit lydkort ikke fejlede noget skulle jeg selv betale 500 kr. for at de kiggede på det selvom jeg er ret sikker på at der var noget galt.

fra lidt over ½ år tid siden efter at jeg haft min pc i ca. 1½ år der opstod der problemer med mit grafik kort. den ville ikke starte de nye spil op som fifa2006 og world craft og andre spil der krævede god grafik selvom det virkede normal før.

fik den til reperation, og de satte et nyt grafik kort i. spillene virkede igen fint nok i 2 uger. og så skete det samme igen. men gad ikke og sende min pc ind igen da de sidst brugte 6 uger på det og jeg ikke fik noget ud af det alligevel.
Avatar billede virus2007 Nybegynder
28. juli 2007 - 16:36 #3
er der ikke nogen der et bud på hvad der er galt?
er det min skærm der er noget galt med? eller mit grafik kort?
hvorfor har jeg masser farver i mit skærm display?