Avatar billede brie Nybegynder
24. juli 2007 - 00:36 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

pci-e 16x kort i pci-e 8x port

Som overskriften lyder, ville jeg kunne bruge et:

asus x1950 pro pci-e 16x kort

på mit:

ASrock k8nf6g-vsta ?

Meget tyder på at mit bundkort kun har en pci-e 8x port...
Vil det så opføre sig som et agp kort og bare skrue ned for sin båndbredde eller vil det være fuldstændig ukombatibelt...

Står med en god handel på hånden og skal svare i morgen tidlig...

Håber på et hurtigt svar...
200 point uddeles pga. tidsnød !

Tak på forhånd, gerne en lille forklaring på hvordan skidtet funger iøvrigt (2 linier)
Avatar billede brie Nybegynder
24. juli 2007 - 00:43 #1
http://www.mitedb.dk/shop/asrock-k8nf6g-vsta-matx-4102p.html

Hvad høvlan, nu skriver de her at den har et 16x slot... ???

Hvem og hvad skal man tro på ? i manualen står der ingenting om hvorvidt det er et 16x eller ej ?!?!?!?
Avatar billede brie Nybegynder
24. juli 2007 - 00:50 #2
Spørgsmålet er gået i sig selv, selv tomshardware.com siger det har 1x pci-e 16x slot...

Nice...

Tak for hjælpen gutter ;) og gutinder
Avatar billede brie Nybegynder
24. juli 2007 - 00:58 #3
Tak for pointene :D