Avatar billede coladrenge Nybegynder
23. juli 2007 - 15:19 Der er 1 kommentar

MsSQL udvikler

Hej

Jeg søger en MsSQL konsulent til at overtage en opgave som jeg desværre er nød til at forlade pga af et andet projekt.

Opgaven er dels i Horsens og dels i Malmø - man skal forvente mange rejsedage og transport.

Opgaven består i at bearbejde data som ligger i en MsSQL server 2000 - der i blandt skal man være i stand til at skrive stored procedures og views i søvne.

Lønnen er 70.000 kr. om måneden i op til 2 måneder. Opgaven starter nu og er færdig midt i september. Alt er betalt inkl. hotel, kørsel(400 kr. i timen + statens takster), mad osv .
Avatar billede borrisholt Novice
14. august 2008 - 17:07 #1
Ved UV Data godt du er en fusk røv ?