Avatar billede okidoky Nybegynder
20. juli 2007 - 23:09 Der er 8 kommentarer

Publish website

Hej når jeg Publisher mit website til mit domæne for jeg altid denne  meddelelse:

Directory Listing Denied
This Virtual Directory does not allow contents to be listed.

Men hvis jeg efter mit domæne skriver Default.aspx så køre sitet normalt ???
Avatar billede kalp Novice
20. juli 2007 - 23:13 #1
dit webhotel leder åbenbart ikke efter default.aspx som udgangspunkt..

så du kan evt. lave et redirekt til din default.aspx  fra den start side webhotellet forventer.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. juli 2007 - 23:15 #2
Den er ikke med i listen af default startsider. Det ændrer du på serveren, eller kalder din startside noget andet. Sådan en liste på serveren kunne se sådan ud

Default.htm
Default.asp
default.php
default.html
index.html
index.htm
index.asp
index.cfm
index.aspx
index.php
index.cgi
index.pl
Default.aspx
index.wml
default.wml
default.xhtml
index.xhtml
_holding.asp
_holding.htm
Avatar billede okidoky Nybegynder
20. juli 2007 - 23:16 #3
hostet hos surftown ?? er det dem der skal gøre det ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. juli 2007 - 23:32 #4
Så kan du nok ikke gøre andet end at lave en side med et af de navne de understøtter. Enten er det så din forside, eller også redirecter du.
Avatar billede okidoky Nybegynder
20. juli 2007 - 23:45 #5
OK takker :D
Jeg har lavet den til index.asp

Men tror du at hvis jeg siger til surftown at de skal gøre dette.. gør de det ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. juli 2007 - 23:46 #6
Var det ikke en .aspx?  Jamen, det er da gratis at stille dem et forslag ;)
Avatar billede kalp Novice
20. juli 2007 - 23:48 #7
okidoky >>

hos surftown laver du under login et redirekt til siden..

kan desværre ikke huske hvor præcist, men har gjort det for en anden engang!!
så man kan selv sætte den til at redirekte over til default.aspx
Avatar billede okidoky Nybegynder
21. juli 2007 - 00:17 #8
ok tak for hjælpen