Avatar billede sijmonj Nybegynder
20. juli 2007 - 14:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

erfaringer med Cypercity bredbånd

Hej ville høre om nogen havde gode / dårlige erfaringer med Cypercity og om det ville være en god idé at skifte til dem
Avatar billede phliplip Nybegynder
20. juli 2007 - 15:36 #1
LoL... hvis du ikke skal bruge dem til mail så er de ok!

se http://www.computerworld.dk/
Avatar billede phliplip Nybegynder
20. juli 2007 - 15:37 #2
Og, så skal du huske at betale dine regninger til tiden. Hvis du går bare 2 dage over tid, så ligger der et rykker gebyr. Og det er ikke til forhandling!
Avatar billede imz Nybegynder
20. juli 2007 - 18:48 #3
Jeg har god erfaring med dem, bestilte 2MBit / 128 + fri telefon - fik min pakke og et brev om dato for åbning af linien. Nemt at sætte op - CD'en klarer det hele. De har en fin support - og ved hvad de snakker om. Men ja - jeg er enig med phliplip - der er / har været en del problemer hvis du har en POP3 mail og benytter f.ex. Outlook

Med venlig hilsen
/* iMz
Avatar billede leif Seniormester
20. juli 2007 - 19:03 #4
Mine personlige erfaringer er at de er forholdsvis stabile i deres ADSL, men som du kan læse i diverse nyheder så er deres SMTP ustabil og det kan jeg kun støtte om, så er mail vigtigt for skal du enten vælge en anden udbyder eller bruge en anden SMTP server.
Avatar billede jimmydk Nybegynder
30. juli 2007 - 20:29 #5
Jeg har 20mb Solo og kan ikke klage over internettet, meeeen de har lidt problemer med mails.

jeg har fået fin support da jeg skulle bruge den.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
08. august 2007 - 20:36 #6
Har brugt dem i snart 5 år,og aldrig oplevet problemmer med linjen.Og deres support er i top.
Avatar billede krigsmjod Nybegynder
30. oktober 2007 - 19:02 #7
Skal man ikke betale til tiden alle steder? :)