Avatar billede skovjuul Nybegynder
19. juli 2007 - 06:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan jeg slette root?

Hola...

Et hurtigt spørgsmål. Sker der noget ved at slette root brugeren? Jeg har oprettet andre brugere.
Avatar billede leif Seniormester
19. juli 2007 - 09:54 #1
Teoretisk kan du godt, men det er din Administrator, så det ville jeg ikke gøre. Men tilgengæld ville jeg give den et "stærkt" password
Avatar billede skovjuul Nybegynder
22. juli 2007 - 10:46 #2
Praktisk er det ikke godt :) Jeg kunne i hvertfald ikke oprette root igen og endte med at fjerne og installere mysql-serveren igen :)

Men smidt et svar leif, så får du de 15 point.

Hygge
Jesper
Avatar billede leif Seniormester
22. juli 2007 - 10:58 #3
Svar.
Avatar billede leif Seniormester
22. juli 2007 - 10:58 #4
:) Ja, man lærer af erfaring !
Avatar billede skovjuul Nybegynder
22. juli 2007 - 13:29 #5
Jeps :)