Avatar billede dk-morten Nybegynder
18. juli 2007 - 00:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Computer slukker?

Godaften eksperter.

Jeg har fået bærbar for et stykke tid siden og efter det har jeg ikk rigtig brugt min stasionære computer. Inden jeg gik over til bærbar virkede min stasionær ikk helt men har fået den til at virke nu. eller. Altså jeg fik det til at virke så satte jeg min harddisk + cdrom drev ind i kabinettet (det lå uden for kabinettet før, fordi jeg skiftede drev tit. Anyway. Fik det til at virke og satte det hele i. Men efter jeg har sat det i og koblet alt til så når jeg tænder computeren går den ud efter 5-10 sec. Har prøvet at skifte strøm forsyning (3 forskellige) og har prøvet at koble alt hardware fra o.s.v men det virker bare ikk :S Nogen der ved hva der kan være galt ?

På forhånd tak.
Morten - d-signs.dk
18. juli 2007 - 00:37 #1
... ta' dog enkelte dele fra ... specielt dem som før lå "uden for kabinettet" ...
Avatar billede dk-morten Nybegynder
18. juli 2007 - 00:52 #2
har prøvet alt. og har fundet løsningen. Min CPU var gået i stykker
Avatar billede aidan Nybegynder
18. juli 2007 - 08:51 #3
Husk at lukke spørgsmålet!
;-)
Avatar billede dk-morten Nybegynder
18. juli 2007 - 22:08 #4
Oh ;) takker :D