Avatar billede mursejleren Nybegynder
17. juli 2007 - 22:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ps2 og pc på samme skærm

Hej Eksperder :)
Jeg er på udkik efter en skærm til min pc og så var det lige, at der også skal kunne spilles playstation 2 på den også, ikke samtidig forståes.
Jeg har kikket på denne skærm, men ved ikke om den er god/kan det den skal kunne... og det ville være rigtigt lækkert hvis man også kunne se tv på den, eller er det et spørsmål om grafikkort... :)
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=240524
hvad mener i...
Hilsen Ole
Avatar billede Spotgun Seniormester
18. juli 2007 - 08:52 #1
Det kræver en TV-tuner eller anden converter for at du kan bruge din PS2 på den og andre lignende skærme. Hold dig fra de billigste, da kvaliteten simpelthen er for dårlig og billedet ikke brugbart.

Jeg købte en AverMedia TVBox 9, og kvaliteten er - ikke perfekt - men ganske fornuftig. Da det er en ekstern TV-tuner kræver det ikke at pc'en er tændt.
Avatar billede mursejleren Nybegynder
19. juli 2007 - 16:28 #2
Hemm, måske jeg så skulle overveje denne: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=261155
men kan jeg spille spil på den da den "kun" er på 8ms. respons tid...
Hilsen Ole
Avatar billede mursejleren Nybegynder
20. marts 2011 - 11:48 #3
oprydning