Avatar billede thomasmyg Nybegynder
17. juli 2007 - 17:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

SQL Error

jeg får denne her error når jeg connecter min database via Enterprise manager fra mit lokale skrivebord.

www.hilsoe.dk/webpictures/sqlerror.gif

er det noget jeg kan gøre noget ved?
Avatar billede terry Ekspert
17. juli 2007 - 19:12 #1
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
17. juli 2007 - 20:23 #2
det er jeg ikke blevet meget klogere af.
Avatar billede terry Ekspert
18. juli 2007 - 08:41 #3
if you press the "ja" button are you allowed to connect?
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
18. juli 2007 - 09:08 #4
jeg forstår ikke hvad du mener. Ja jeg kan godt connecte min database når jeg klikker "ja". Sagen er at jeg gerne vil slippe for den popup, jeg ved at min database køre så den burde jo bare connecte uden og spørge mig.
Avatar billede bobber Nybegynder
18. juli 2007 - 11:01 #5
Prøv at tjekke polling interval i enterprise manager, gå til tools, options, på general, tjek -server state polling. Sørg for at den er aktiv og sat til en lille værdi. Du skal så bare vente lidt så Client tool(enterprise manager) har mulighed for at tjekke at servicen kører før du forbinder.

Se om det hjælper.
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
04. august 2007 - 09:50 #6
er 1 for lavet?
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
11. august 2007 - 21:00 #7
nå ikke noget svar, jeg har sat den til 3, men jeg har stadig samme problem.
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
15. august 2007 - 23:44 #8
lukker, der er jo ikke noget hjælp og hente.